لاغر كردن ران و ساق پا با ورزش – لاغری ران آسان و سریع

Blog

لاغر كردن ران و ساق پا با ورزش

by لاغری ران آسان و سریع in جولای 13, 2019

لاغر کردن ران و ساق پا با ورزش

لاغر کردن ران و ساق پا می‌تواند تاثیر زیادی در خوش فرم شدن استایل بدن و زیبایی بصری افراد داشته باشد. این فکر را از ذهن خود دور کنید که فقط برای لاغری یک نقطه از بدن تمرکز کنید . برای لاغری و خوش اندام شدن باید به تمام بدن فکر کرد.

اما شما می ‌توانید با ایجاد یک برنامه روتین و منظم از شر کل چربی‌ های اضافه بدن‌ تان خلاص شوید. برای رسیدن به فرم زیبای پاهایتان کافی است ورزشی را انتخاب کنید که به تقویت عضله‌های پا کمک می‌کند.

 در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد لاغر کردن ران و ساق پا با ورزش و تغذیه مناسب برای شما توضیح دهیم.

هم چنین بخوانید: آب کردن راحت پهلوها در خانه

ورزش ایروبیک یا هوازی

اولین قدم برای آب کردن چربی کلی بدن ورزش ایروبیک یا هوازی است . میانگین ۳۰ دقیقه ورزش ایروبیک برای حداقل ۵ روز در هفته را توصیه می‌ کند. یکی از بهترین ورزش‌های هوازی برای لاغر شدن پاها دوچرخه‌سواری است. دوچرخه سواری آرام به کسانی که تازه‌کار هستند بسیار کمک می‌کند و همچنین به زانو زیاد فشار نمی‌آورد.

اگر شما نمی‌توانید به باشگاه یا کلاس‌های هوازی بر پایه دوچرخه‌  سواری بروید، می ‌توانید یک دوچرخه ثابت برای منزل تهیه کنید و اگر توان مالی تهیه این دستگاه یا جای مناسب برای آن را ندارید، پبشنهاد ما به شما این است که به پشت بخوابید و پاهایتان را بالا بگیرید و در حالی که دستهایتان را کنارتان قرار داده اید حرکت دوچرخه را در هوا بزنید.

لاغر كردن ران و ساق پا با ورزش

لاغر كردن ران و ساق پا با ورزش

قوی کردن عضلات

آب کردن چربی پا به تنهایی، می‌تواند باعث شل و آویزان شدن پوست پاها شود. بنابراین در کنار لاغری باید برای تقویت عضلات پا نیز اقدام کنید. وزنه و دستگاه روئینگ ابزار بسیار مناسبی برای قوی کردن عضله پا هستند. همچنین راه رفتن روی نوک پنجه پا و برگشتن و بلند کردن پاها در حالت خوابیده برای تقویت عضلات پا در خانه مناسب است.

کم کردن کالری مصرفی

ورزش کردن راه بسیار مناسبی برای فرم دادن به اندام و لاغر شدن است. اما شما باید مراقب مواد خوراکی که میخورید باشید تا از درون نیز به کاهش وزن خود کمک کنید. کاهش کالری مصرفی اولین قدم برای لاغر کردن هر قسمت از بدن است.

زمانی که کالری مصرفی را کم میکنید و به دنبال آن ورزش منظم نیز دارید، وقتی بدن شما به انرژی نیاز داشت به صورت طبیعی به سراغ چربی‌های اضافه می‌ رود و از آن‌ها برای تامین سوخت خود استفاده می‌ کند.

 

همچنین اگر شما متخصص در حوزه لاغری هستید. میتوانید با ما تماس بگیرید تا شما را در سایت اضافه کنیم با قرار دادن شما در سایت کاربران  بهتر میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند

 

تماس با ما جهت اضافه شدن در سایت

 

اگر در حوزه دیگری کار میکنید ما سایت در حوزه تخصصی کار شما داریم، که در آنجا قرار بگیرید در این مورد هم با ما تماس بگیرید

 

تماس با ما

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *